REGULAMIN
usługi świadczonej w ramach bezpłatnej konsultacji psychologicznej.
§ 1
Definicje
- Fundacja- podmiot świadczący usługę: Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym “Słoneczko” z siedzibą w Stawnicy 33a (77-400 Złotów) wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000186434.
- Usługa – doradztwo w zakresie pomocy psychologicznej w ramach infolinii 799 278 338.
- Korzystający – osoba dzwoniąca na numer 799 278 338 w celu uzyskania informacji z zakresu pomocy psychologicznej.
- Konsultant – psycholog lub student V roku studiów psychologicznych udzielający informacji z zakresu pomocy psychologicznej.
§ 2
Postanowienia ogólne
Usługa skierowana jest wyłącznie do osób pełnoletnich lub niepełnoletnich chcących skorzystać z profesjonalnego doradztwa w zakresie pomocy psychologicznej.
§ 3
Przedmiot usługi
- Usługa polega na nawiązaniu połączenia głosowego z konsultantem, dysponującym wiedzą w zakresie pomocy psychologicznej.
- Korzystając z usługi możliwe jest uzyskanie szczegółowych informacji w zakresie możliwych form pomocy psychologicznej. W tym zamiarze korzystający z usługi powinien przedstawić swoją sytuację.
- Rozmowa jest formą poradnictwa i nie można jej traktować jako sesji terapeutycznej.
- Koszt za minutę połączenia jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej.
- Maksymalny czas jednego to 30 minut.
- Rozmowa korzystającego z konsultantem jest poufna, chyba, że istnieje uzasadnione przypuszczenie o zagrożeniu życia osoby korzystającej lub osób trzecich. W takim przypadku konsultant ma obowiązek zawiadomić odpowiednie służby.
§ 4
Informację o odpłatności
- Korzystanie z usługi jest nieodpłatne.
§ 5
Obowiązki
- Kierowane przez korzystającego do konsultanta treści nie mogą być sprzeczne z prawem polskim, międzynarodowym lub postanowieniami niniejszego regulaminu.
- Zabronione jest przez korzystającego posługiwanie się materiałami oraz kierowanie wypowiedzi obscenicznych, obraźliwych, łamiących prawo do prywatności, nawołujących do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej czy propagujących przemoc.
- Korzystający nie przestrzegający postanowień niniejszego regulaminu, może zostać pozbawiony prawa do korzystania z usługi.
- Świadczący usługę zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi przez konsultanta w przypadku, gdy uzna za niemożliwe przeprowadzenie rozmowy ze względów etycznych oraz możliwości braku bezstronności konsultanta.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej, a na życzenie dzwoniącego zostanie przesłany mu w formie elektronicznej.
§ 6
Postanowienia końcowe
- W sprawach interpretacji zapisów i wymogów regulaminowych, decyzję podejmuje Fundacja.
- Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym okresie jego trwania. O ewentualnych zmianach w regulaminie Fundacja będzie informować na bieżąco za pośrednictwem strony internetowej www.fundacja-sloneczko.pl.
- Korzystający dzwoniąc wyraża zgodę na postanowienia Regulaminu.
- Administratorem danych osobowych jest Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym Słoneczko. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Klauzulę Informacyjną Administratora dotyczącą przetwarzania danych osobowych w ramach programu można uzyskać pod adresem mailowym: IOCH@fundacja-sloneczko.pl